Dus daarnet gekeken wie ik daar binnen de HvA het beste voor zou kunnen benaderen. Onderstaand bericht heb is net verstuurd naar Mevr. van Schaik, oud projectleider van dit lectoraat:
Geachte mevrouw van Schaik,
Ik ben Bianca Harink, docent Bloem & Design te Enschede. In deeltijd studeer ik in de Master Leren & Innoveren aan de STOAS te Wageningen.
In het kader van mijn onderzoeksvraag in deze Master ben ik erg geinteresseerd in reflectie. Reflectie onder leerlingen en daarmee ook docenten is het uitgangspunt van mijn onderzoek binnen de organisatie. Ik heb op jullie website www.reflectietools veel waardevolle informatie en methodes gevonden om reflectie in te zetten. Graag wil ik in mijn onderzoek kunnen meten/vastleggen wanneer er interventies op het reflecteren hebben plaatgevonden, of het reflecterend vermogen ook is toegenomen.
Ik zou graag willen weten of jullie ten tijde van het lectoraat ook dergelijke metingen hebben uitgevoerd. Zo ja kunt u mij dan ook meer informatie geven hoe deze metingen zijn verricht? Bijvoorbeeld aan de hand van een bestaande valide vragenlijst (een vragenlijst, waarin de student zichzelf kan scoren aan de hand van rubrics is mijn eerste gedachte nu). Als deze vragenlijsten bestaan zijn deze dan ook voor derden beschikbaar? Ik zou daar dan graag wat meer inzicht willen hebben of deze dan ook voor mijn onderzoek bruikbaar zijn.
Wellicht kunt u mij verder helpen of een contactpersoon aanraden. Ik kan me ook voorstellen dat u meer informatie wenst voordat u mijn vragen kunt beantwoorden, in dat geval ontvang ik graag uw bericht,
Met vriendelijke groet,
Bianca Harink
Dus fingers crossed, dat we snel bericht krijgen!!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten